Τα ζαχαρωτά προάγουν τη... βία

Image Τα παιδιά που τρώνε κάθε μέρα καραμέλες και άλλα ζαχαρωτά κινδυνεύουν περισσότερο να γίνουν βίαιοι ενήλικοι, σύμφωνα με έρευνα επιστημόνων του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, στην Ουαλλία...  

Η έρευνα, η οποία δημοσιεύεται στο τεύχος Οκτωβρίου της Βρετανικής Επιθεώρησης Ψυχιατρικής, είναι η πρώτη που εξετάζει πώς επιδρά η διατροφή των παιδιών στη βίαιη συμπεριφορά τους ως ενηλίκων. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα παιδιά που στα 10 τους χρόνια έτρωγαν καθημερινά ζαχαρωτά, έχουν στις ηλικίες 29-34 ετών αυξημένο ποσοστό καταδίκης για βιαιότητες. Οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι μεταξύ των βίαιων προσώπων σ΄ αυτή την ηλικιακή ομάδα, 69% έτρωγαν κατά την παιδική ηλικία τους σχεδόν κάθε ημέρα ζαχαρωτά και σοκολάτες, ενώ μεταξύ των μη βίαιων ενηλίκων μόνο 42% λάμβαναν μια δόση ζαχαρωτών την ημέρα.

«Η καλύτερη εξήγησή μας είναι ότιόταν δίνεις τακτικά στα παιδιά ζαχαρωτά και σοκολάτες, τα εμποδίζεις να μάθουν να κάνουν υπομονή προτού πάρουν αυτό που θέλουν και τα ωθείς σε μια παρορμητική συμπεριφορά, η οποία συνδέεται στενά με την εγκληματικότητα » είπε ο υπεύθυνος της επιστημονικής ομάδας.

 
Προηγούμενο   Επόμενο
 

Αναζητηση

 

Επικοινωνηστε... ΤΩΡΑ!

Κάντε τώρα την αφιέρωση σας στον Melody τηλεφωνικά στο 2892053370

Στείλτε μας e-mail στο Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε και ακούστε το αγαπημένο σας τραγούδι.

Και από το κινητό σας στείλτε μήνυμα γράφοντας Α2 αφήνετε κενό ακολουθεί το μήνυμα σας και το στέλνετε στο 54 660

 

Ενημερωτικό Δελτίο